EL NOSTRE DIA A DIA A L’AULA DE PRIMER

Moltes gràcies a les mares, pares, àvies, avis i a totes aquelles persones que vau venir

a la reunió dels alumnes de primer.

Us  deixem el vídeo que vam realitzar,  tutores i alumnes, per vosaltres. Perdoneu si es veu una mica borrós però el teníem en format Power Point i al passar-lo a vídeo ha perdut nitidesa. La propera vegada ho farem directament amb l’Studio i així no tindrem tants problemes.

Gràcies.

PLANETARI

Durant el primer trimestre, els alumnes de 4t hem estat investigant sobre l’Univers. Per aquest motiu, el darrer divendres 16 de novembre vàrem anar a la biblioteca del poble a gaudir sobre l’explicació i l’observació del Planetari de Bocafoscant.
També vam aprofitar per a llegir i… Llegeix més»

Llibres recomanats

A la classe de 3rA tenim una llista ben llarga de llibres per recomanar. A veure si us agraden!
Sóc la Martina i el llibre que us vull recomanar es titula: Animal Picture Atlas. És un llibre d’animals a diferents continents i és amb anglès.
M’ha agradat… Llegeix més»