Per la castanyada, l’alumnat d’ESO va fer un breakout en anglès!

Com ja sabeu, fa uns dies va ser la Castanyada i amb l’alumnat de l’ESO vam dur a terme el que s’anomena un ‘break out’ en anglès. Consisteix a treballar en equip per tal de poder obrir una caixa que està tancada amb candaus, però amb un temps límit! De fet, tot va començar amb la història d’un personatge, la bruixa Cassandra, originària d’Anglaterra i la qual ha viatjat per diferents països per tal de trobar un ingredient secret per la seva poció. I resulta que aquest ingredient secret es trobava dins d’una caixa tancada amb quatre candaus! Per tal d’ajudar-la, l’alumnat de primer ESO A i B va haver de dur a terme diferents proves: crear puzzles sobre altres amigues bruixes que té la Cassandra, posar paraules en ordre per descobrir la combinació (revisant alguns mesos de l’any), resoldre mots encreuats per descobrir la contrassenya per entrar al correu electrònic de la bruixa, resoldre problemes matemàtics relacionats amb aspectes de la vida de la Cassandra, buscar la clau d’un candau a través d’un mapa de la classe, etc. I tot en anglès! Gràcies al treball en equip i a l’enginy, l’alumnat va aconseguir descobrir què s’amagava dins la caixa!