ELS ALUMNES DE 4tA VAN ANAR A LA RIERA D’ÒDENA

El dia 11 de novembre els alumnes de 4tA vam anar caminant a la riera d’Òdena. Vam anar al matí i vam esmorzar allà. Durant el trajecte vam fer fotos del paisatge. Com que estem  treballant el projecte de la riera d’Òdena vam investigar com era. Vam veure quin era el color i l’olor de l’aigua, era de color transparent i olorava a algues. També vam veure un cranc americà i les seves cries, una  aranya i una libèl·lula de color blau i verd. Al costat de la riera hi havia una tomaquera amb un tomàquet verd. A més a més, en arribar vam trobar una carbassa verda que ara la tenim a la classe amb el nom de Xuxe. Vam fer un munt de fotos de l’ecosistema de la riera. Aquesta es veia verdosa i tenia moltes algues. Al voltant hi havia moltes plantes com joncs, creixens i arbres de riera.

Va ser un dia molt divertit i ens ho vam passar molt bé. Vols veure més fotos? Clica aquí

Clara Bernal Chadaeva i Thiago Donaire Molina, 4tA