FELICITATS CAMPIONS !!!!

Avui volem felicitar a l’equip de PRIM_6 que aquest cap de setmana s’ha proclamat campió del CRUYFF COURTS 6vs6 que s’han dut a terme al Parc del Xipreret d’Igualada.
El Cruyff Courts Campions 6vs6 és un campionat de futbol d’equips formats de nens i nenes de… Llegeix més»

AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR_CURS 2024-25

Benvolgudes famílies.

Ja està oberta la convocatòria pels Ajuts Individuals de Menjador pel curs 24_25.

Estarà oberta des del dia 8 d’abril fins al dia 5 de maig de 2024.

Si ja vau fer la sol·licitud el curs passat, només haureu de renovar-la, i si correspon, modificar-la per si hi ha hagut algun canvi (adreça, naixement d’un germà, etc.)

Sí no la vau demanar en el curs 2023-24, haureu de procedir com a nova sol·licitud.

COMPTE !! Aquest curs 2024-25, com a NOVETAT, la sol·licitud (tant les de renovació com les noves) obligarà a marcar els dies de compactació.

Es manté la obligatorietat per totes les famílies que no disposin de DNI ni NIE, de ser ateses pel Departament de Serveis Socials Bàsics del seu municipi.

Les sol·licituds s’hauran de gestionar telemàticament mitjançant el següent enllaç: https://anoia.pigaim.cat/inscripcions/ on també hi ha la guia de tramitació.

Per qualsevol dubte podeu trucar al telèfon 93 805 15 85 o enviar un correu electrònic a: aim@anoia.cat

Les resolucions es notificaran a primers de setembre per aquells expedients que s’hagin pogut resoldre mitjançant correu electrònic a les famílies, tot i que les mateixes famílies podreu consultar-ho directament al mateix enllaç.

PADRINS I FILLOLS CELEBREN EL 8M

Avui els alumnes de tot el centre s’han unit per pintar un mural al pati i celebrar el Dia de la Dona.
Aquesta activitat, que s’ha integrat dins el projecte de Padrins i Fillols, ha estat una manera creativa i participativa de destacar, reconèixer i celebrar,… Llegeix més»

TOT EL QUE CAL SABER_PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

El dia 6 comença la preinscripció escolar. Aquí teniu tota la informació que cal tenir en compte:
Dates: La preinscripció estarà oberta des del dia 6 fins al dia 20 de març.
Procediment: Haureu de presentar la sol·licitud de forma telemàtica.
Documents necessaris: Assegureu-vos de tenir tota la… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

EDUCACIÓ INFANTIL (3-6 anys), EDUCACIÓ PRIMÀRIA i EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA
Presentació de sol·licituds:
* Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març.
* Educació secundària obligatòria: del 8 al 20 de març.
Matrícula:
Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del 18 al 26… Llegeix més»

CURSA D’ORIENTACIÓ PER ALS ALUMNES DE 3r i 4t D’ESO

Els alumnes del cicle formatiu de Guia en el Medi Natural i el Temps de Lleure han organitzat una Cursa d’Orientació per als estudiants de 3r i 4t d’ESO del nostre centre.
Agraïm la seva dedicació i esforç en la preparació d’aquesta activitat, que ha proporcionat… Llegeix més»

SORTIM AL CANAL TARONJA !!!

La televisió comarcal ens ha visitat al Centre Fraternal per conèixer el projecte ” JOCS DE TAULA: Un projecte deliciós ” que les tardes dels dimecres connecta la gent gran amb alumnes de l’IE Castell d’Òdena.
AQUÍ teniu el vídeo i algunes FOTOGRAFIES