5èB: COOPERATIVA COOP CINC

En aquest enllaç us compartim el vídeo de la PRESENTACIÓ de la COOPERATIVA COOP CINC dels alumnes de 5èB que forma part del projecte Cultura Emprenedora a l’Escola, en el qual participen els i les alumnes de 5è.
Vídeo COOPERATIVA COOP CINC

5èA: COOPERATIVA NUVO20

En aquest enllaç us compartim el vídeo de la PRESENTACIÓ de la COOPERATIVA NUVO20 dels alumnes de 5èA que forma part del projecte Cultura Emprenedora a l’Escola, en el qual participen els i les alumnes de 5è.
Vídeo COOPERATIVA NUVO20

Projecte “els sentits”

Els alumnes de 3r han donat per acabat el projecte “els sentits”, on s’han realitzat algunes activitats vivencials les quals volem compartir amb vosaltres a través de les següents imatges.
Volem donar les gràcies un cop més a Pep Farrès, pare de l’escola i gran actor… Llegeix més»

Sortida a Puig d’Aguilera

Els alumnes de tercer vam anar d’excursió al cim de la nostra estimada muntanya i ens ho vam passar d’allò més bé!
Com no, a més de caminar 15km, vam aprofitar el dia per treballar aspectes importants com:
-Barri Puig Rabat.
-Barri Raval d’Aguilera.
-Plantes i animals. De trobar… Llegeix més»

PINTEM SOBRE PLÀSTIC

A I3 ho hem tornat a fer! Hem tornat a pintar d’una forma diferent!
Aquesta vegada ho hem fet en vertical, sobre plàstic i com feia tan bon dia, a l’exterior.
Al principi, aquest film transparent només estava sobre les taules (que estaven posades al revés), després… Llegeix més»

ARQUITECTURA A 6ÈA

Moltes vegades el treball que presenten els alumnes, el que expliquen a casa,  no acaba de reflectir el treball realitzat a l’escola. Aquí us mostrem el treball de geometria fet a 6èA d’aquest curs, sense comptar els exercicis realitzats de mesures de longitud i superfícies, i… Llegeix més»

FELICITATS, MARES!!!!

Dins l’àrea de música,a 6è,  hem escoltat unes cançons que parlen de les mares. Us enviem un vídeo de la que ens ha agradat més, juntament amb una imatge fent-vos un petó de reconeixement.
MOLTES GRÀCIES !!

ELS BALLARINS DE 3R A

Dins del bloc de l’expressió corporal que es treballa a educació física, els alumnes de 3r A van realitzar un ball inventat per ells mateixos. Inicialment, entre tota la classe vam escollir una cançó i un fragment d’aquesta. A partir d’aquí, els alumnes van començar… Llegeix més»

RECITAL DE POEMES

Encara que la poesia no està de moda, a sisè, com cada any, per Sant Jordi hem treballat diferents poemes i n’hem preparat un recital.

CONTES DE SANT JORDI C.I.

Els nens i nenes de 1r i 2n, per tal de celebrar el dia de Sant Jordi hem escrit uns contes en equips cooperatius. D’aquesta manera, hem aprofitat per treballar el text narratiu i també hem fet els dibuixos. Aquí podreu veure com ens han quedat els contes i us convidem a submergir-vos en un món d’aventures i fantasia!

Clicant damunt de cada imatge podreu llegir i veure els nostres contes. Trobareu unes fletxes a la dreta i a l’esquerra per poder passar les pàgines endavant i endarrere. Esperem que us agradin molt i us desitgem un bon Sant Jordi a tothom!

CONTES DE SANT JORDI 1r A

CONTES DE SANT JORDI 1r B

CONTES DE SANT JORDI 2n A

CONTES DE SANT JORDI 2n B