Els nens i nenes de 4t van d’excursió a Can Font.

El dimarts 24 de novembre vam anar a Can Font, Manresa. Cada classe tenia un monitor durant tota l’excursió. En primer lloc vam escoltar  diferents sons de l’aigua, i vam intentar esbrinar-los. Seguidament vam esmorzar, i després vam gravar a la radio uns consells sobre… Llegeix més»

LES NOSTRES CASES (6èB)

A 6èB hem estudiat com són les nostres cases. A partir d’una caixa hem creat uns espais que, junt amb les dels altres companys, han conformat les cases. Amb totes les de la classe hem fet el nostre barri. Després hem estudiat com utilitzem l’energia… Llegeix més»

ELS ALUMNES DE 4tA VAN ANAR A LA RIERA D’ÒDENA

El dia 11 de novembre els alumnes de 4tA vam anar caminant a la riera d’Òdena. Vam anar al matí i vam esmorzar allà. Durant el trajecte vam fer fotos del paisatge. Com que estem  treballant el projecte de la riera d’Òdena vam investigar com… Llegeix més»

Fent psicomotricitat

Avui dijous hem anat al gimnàs de l’escola per fer psicomotricitat. Allà hi havia un circuit amb peces toves, de diferents colors i formes, que ha permès crear diferents circuits on els infant de I5 ha pogut  desenvolupar diferents habilitats motrius.
Aquesta és una bona activitat… Llegeix més»

HEM ANAT D’EXCURSIÓ (2n)!

Ahir els alumnes de 2n A i B, vam visitar el Museu de la Pell d’Igualada ja que estem treballant els oficis relacionats amb el conte de “En Jaume i la mongetera màgica”. Allà, ens van explicar com l’home prehistòric va començar a aprofitar les… Llegeix més»

LES FULLES DELS PINS

A LA CLASSE DE LES PINYES EL LLUC VA PORTAR UN LLIBRE ON HEM POGUT APRENDRE COSES DELS ARBRES, VAM OBSERVAR ELS PINS EN ANAR AL BOSC I  VAM COMPROBAR MOLTES DE LES COSES QUE EXPLICAVA AQUEST LLIBRE. VAM OBSERVAR TAMBÉ LES FULLES DELS PINS,… Llegeix més»

EXPERIMENT DE L’API 2n

Els nens i nenes de 2n hem volgut saber com s’alimenten les plantes, i hem fet l’experiment de l’api. Aquest experiment està relacionat amb l’estudi que fem de les plantes, dins del conte de “En Jaume i la mongetera màgica”.
L’experiment consta de posar  api en… Llegeix més»

BODEGONS DE TARDOR

A LA CLASSE DE LES PINYES HEM OBSERVAT MOLT DETINGUDAMENT LES CARACTERÍSTIQUES DELS PRODUCTES DE TARDOR QUE HEM ANAT PORTANT PER AL NOSTRE RACÓ. HEM ANAT VERBALITZANT EL QUE HEM POGUT OBSERVAR TOT FENT UNA DESCRIPCIÓ ACURADA DE LES FORMES, COLORS I ALTRES PETITS DETALLS… Llegeix més»

Geometria

Com cada divendres les papallones hem anat al bosc. Avui abans de jugar, hem estat una estona treballant la geometria. És important que els infants comencin a treballar la geometria amb un tractament intuïtiu i exploratori de l’espai, i experimentar amb diferents materials (pedres, troncs,…)… Llegeix més»

GAUDIM DE LES ESTONES DE PATI !!!

El pati de l’escola acostumava a ser un espai de trobada on els i les alumnes de diferents classes s’ajuntaven per compartir les estones d’esbarjo.
Aquest curs amb la situació de la Covid-19 tot això ha canviat i ens ha restringit moltes de les activitats que… Llegeix més»