PARTICIPEM AL FINEART

Alguns  alumnes de sisè hem realitzat un taller de fotografia. Hem après a enquadrar, on hem de tenir la llum, els punts forts d’una imatge…
Després de fer diverses proves, vam treballar el tema proposat pel Centre de Recursos Pedagògics de l’Anoia: on és la Caputxeta?… Llegeix més»

Activitats al bosc

Els alumnes de 2n continuem cada dilluns amb les sortides i activitats al bosc. Aquesta setmana ens van preparar una activitat molt divertida que consistia en que per grups havíem de fer creacions amb elements de la natura i depenent de la seva complexitat obteníem… Llegeix més»

REVISTA Nº 164

Us presentem un nou número de la nostra revista, realitzada exclusivament i única pels alumnes de 4t, a racons de grup. Esperem que us agradi!!!

EL CERCLE

Fa setmanes que els cargols ens vam endinsar en el món de les formes geomètriques. Mitjançant els blocs lògics, vam començar a jugar amb algunes formes com són el quadrat, el cercle i el triangle. Després, vam posar la mirada només amb el cercle perquè… Llegeix més»

TREBALLEM EL TRAÇ

Els cargols dediquem estones a fer grafomotricitat per practicar i millorar les nostres habilitats motrius utilitzant diferents tècniques. Un dia vam fer traç vertical a la pissarra amb aigua i pinzells i un mural amb pintura negra. Així és més fàcil i divertit oi? CliqueuLlegeix més»