ODENART. FESTA DE LA PRIMAVERA

Ja ho tenim tot a punt per a la festa de la primavera. Col.laborant tot el professorat, portarem a terme una fira sobre art, creativitat, expressións, música, tecnologia… ODENART,  on hi podreu participar totes les famílies. Us animem a venir!!! Porteu roba còmoda, que tenim… Llegeix més»

Una mica més de història

Els alumnes del segon grup de projectes 4t, han fet també la seva investigació sobre les etapes de la història. Han trobat molta informació i us han preparat aquest vídeo per explicar tot el que han descobert. Esperem que us agradi:

Acroesport

Aquest final de curs els alumnes de cicle superior han realitzat la unitat didàctica de l’acroesport. Una modalitat on han treballat la força, la flexibilitat i la resistència, juntament amb la cooperació i el companyerisme per tal que les figures sortissin correctament. També han après… Llegeix més»

Trobada Esportiva Comarcal de cicle mitjà

Ahir dijous dia 30 de maig, els alumnes de 3r i 4t van anar a la zona esportiva de les Comes a la Trobada Esportiva amb moltes escoles de la comarca de l’Anoia. Van ser més de 1100 alumnes. Aquí deixem una petita mostra dels… Llegeix més»

WE MAKE STOP MOTIONS IN THE HUMAN BODY PROJECT

Students from Human body: Interaction function project create fantastic Stop Motions. Here you can watch them.
Els estudiants del projecte del Cos humà: La funció de relació creen fantàstics Stop Motions. Aquí els podeu veure.

CREATIVITAT AL MÀXIM: FESTIVAL COSS

Normalment es pensa  que una escola situada en un poble és menys creativa que una altra de ciutat: tòpics. Com també se sol pensar que als pobles s’han de treballar activitats arrelades a la terra, folklóriques, i altres coses per l’estil: tòpics. Els diaris en… Llegeix més»

PROJECTE L’UNIVERS

Els nens i nenes de quart de primària hem treballat el projecte de l’univers i algunes de les maquetes que hem creat les podeu veure explicades a través dels vídeos que us presentem a continuació.
Per altra banda convé clarificar que, durant aquest projecte hem après… Llegeix més»

MIREU QUE GRAN S’HA FET

Recordeu que ens van portar dos pollets acabats de néixer?
Amb el fred que feia aquells dies un dels dos no va sobreviure, i l’altre el vam portar a viure a un altre galliner, perquè era molt petitet.
Mireu que gran s’ha fet! Ja pon ous i… Llegeix més»

ELS INFANTS D’EDUCACIÓ INFANTIL, ANEM DE COLÒNIES A “LA LLOBETA”

Emocions, aprenentatges, vincles, nous amics i amigues, compartir, il·lusions, fantasies, dormim junts, som feliços!!!
Anar de colònies és un esdeveniment memorable en les vides dels nostres infants. A “La Llobeta”, hem fet tallers de circ, hem vist un espectacle fantàstic, hem compartit la nostra vida, els àpats, el dormir, ens hem ajudat… Llegeix més»