Les classes de 4t s’inicien fent robòtica

Els alumnes de quart han començat a treballar les primeres sessions de robòtica. Han fet una petita introducció i han creat les seves primeres construccions amb peces Lego.
Gaudirem molt d’aquestes sessions!!

VISITEM LA BIBLIOTECA ATZAVARA 1r

Els nens i nenes de 1r  hem fet la nostra primera visita a la biblioteca Atzavara. La Mercè, la bibliotecària,  ens  ha ensenyat les instal·lacions i ens ha  explicat com funciona, després ens ha fet un joc molt divertit per aprendre les normes que cal… Llegeix més»

HAN ARRIBAT LES GALLINES 1r

A l’escola tenim un galliner, i quan arriben les gallines cal cuidar-les moltíssim. Aquest curs 19-20 els alumnes de 1r ens encarreguem de donar de menjar i aigua a les gallines.
Esperem que es trobin molt bé perquè volem que posin ous i anar-los a recollir.
Aquí… Llegeix més»

Projecte “l’hort” 3rA i 3rB Plantem!!!!!

Finalment, entre els dies 7  i 10 d’octubre, els alumnes de 3rA i 3rB hem plantat l’hort!!!
Al nostre hort hi ha plantat: enciams, bròquils, bledes, pastanagues, calçots i faves.
Els dies dilluns , dimarts i divendres fem tasques de manteniment, control de les males herbes ,… Llegeix més»

CARBASSES

TOT VA COMENÇAR QUAN LA GALA VA PORTAR VA ARRIBAR A LA CLASSE AMB UNA CARBASSA.
ELLA HO TENIA MOLT CLAR:
– ÉS PER A FER  UNA CASA!- VA DIR
I TAMBÉ PODEM FER UN PURÉ! – VAN DIR ALTRES.
PERÒ AMB UNA CARBASSA NO TENIM PROU, AIXÍ QUE… Llegeix més»

Sortides al bosc

Dijous dia 3 d’octubre vam fer la primera sortida al bosc la classe taronja i la classe dels cargols. Ens va agradar molt poder sortir tots junts. Sortint al bosc experimentem tot jugant i observant el nostre entorn més proper. A més és un bon… Llegeix més»

FEM TINTS VEGETALS

Els nens i nenes de 1r hem experimentat amb unes fruites i verdures, intentant averiguar quin color sortiria. Hem fet aquest experiment amb remolatxa, julivert, pebrot i unes mandarines. Hem necessitat morters i les hem aixafat fins a aconseguir el tint. Ha estat molt divertit!
Després… Llegeix més»

VISITA BIBLIOTECA ATZAVARA

El passat divendres 4 d’octubre els nens i nenes de 2n vam fer la nostra primera visita a la biblioteca Atzavara. Ens van ensenyar les instal·lacions i ens van explicar com funciona. També va venir una conta contes que ens va explicar històries del llibre:… Llegeix més»

SORTIDES AL BOSC 1r

Els nens i nenes de 1r hem iniciat les activitats al bosc. Aquests dies ens han acompanyat alguns pares i hem après a tallar cordes, fer nusos i lligar.
Aquí teniu uns enllaços on veure aquestes primeres activitats: BOSC1 , BOSC2

TREBALL DE CAMP

Els nens i nenes de 2n hem començat un treball de camp molt interessant. En una zona delimitada de l’hort de l’escola hi hem deixat diferents tipus de deixalles (pela de plàtan, llauna, vidre, peles de pipes, una pruna, un paper…) per anar observant al… Llegeix més»

DIBUIXEM ARBRES AL NATURAL

Els nens i nenes de 2n hem començat un projecte on treballarem els arbres del pati. Tenim molta curiositat per saber com són les seves fulles, si se’ls hi cauran  a tots durant l’hivern, perquè les escorces són diferents, perquè les fulles del pi són… Llegeix més»

Xerrada alimentació saludable

El dia 26 de setembre va venir el Miquel a fer-nos una xerrada sobre l’alimentació saludable, ens va semblar molt interessant i a més ens vam divertir força amb les activitats proposades.