LLIGA DELS LLIBRES

La Lliga dels llibres és una activitat organitzada per l ‘ Ajuntament que té com a objectiu fomentar la lectura entre els alumnes de 4t de Primària de les escoles de Viladecans .

Al llarg del curs , els nens i les nenes van llegint els llibres escollits per l ‘ organització i es preparen per  les primeres eliminatòries , que tindran lloc a finals d’ abril a la biblioteca de la ciutat i terminaran el dia 22 de maig amb la final .

Com a cloenda es celebrarà una jornada lúdica al Parc de Can Xic amb una gimcana on participarem totes les escoles . Per portar a terme aquesta jornada des de l ‘ Ajuntament demanen la col·laboració de  2 familiars de cada centre , si voleu participar dirigiu-vos a la mare delegada de la vostra classe .

Avui ens han visitat els responsables de l ‘ activitat per fer un simulacre de com serà la competició , us deixem alguna imatge del moment .