ENS VISITA L’ANDER MIRAMBELL!!!

Avui ha sigut un gran dia, l’Ander Mirambell, esportista olímpic de Skeleton ens ha vingut a visitar a l’escola. Li hem preparat una roda de premsa tal i com es mereix un gran esportista com és ell.

PHOTOCALL

Abans de la roda de premsa s’ha deixat fotografiar pels nostres fotògrafs gairebé professionals.

RODA DE PREMSA

A la taula li acompanyaven quatre dels infants experts en Skeleton de l’escola. La resta d’alumnes s’han convertit en periodistes per un dia fent-li preguntes molt interessants.

CLASSE PRÀCTICA DE SKELETON

Els/les nens/es més petits/es de l’escola han gaudit amb l’Ander d’una classe pràctica amb els trineus que han construit els nens i les nenes de la classe de 1rB, la Classe del Skeleton.

Ha sigut una jornada inoblidable que li agraïm enormement!!!

MOLTES GRÀCIES ANDER!!!