ESTADÍSTICA A I4

A I4, seguim fent servir la recollida del temps per a la identificació i interpretació de dades i per a les possibles operacions que poden sorgir a partir de les dades representades. Aquesta proposta ens permet aplicar operacions més complexes i conceptes de:

EXPERIMENTEM A I4

MITJANÇANT ELS SENTITS, ELS NENS INTERPRETEN EL MÓN QUE ELS ENVOLTA I CONFIGUREN LA SEVA REALITAT.LES SENSACIONS EN AQUESTA ETAPA SON UNES DE LES FONTS PRINCIPALS DE TOT EL CONEIXEMENT QUE EL NEN REP.
ELS INFANTS DE LA CLASSE DEL REI LLEÓ, HEM GAUDIT D’UNA SESSIÓ… Llegeix més»

SORTIDA A L’AUDITORI

Avui els grups de 3r i 4t hem realitzat una sortida a l’Auditori de Barcelona per gaudir de l’espectacle “Maaambo” de la mà de la Banda Municipal de Barcelona.
Aquest espectacle dirigit per La Cubana ens ha permès fer un viatge pels ritmes de l’Amèrica Llatina.… Llegeix més»

PROJECTE VILAWATT ESCOLES

La classe de Billy Elliot de 4t és el grup impulsor del Projecte Vilawatt de la nostra escola. Es tracta d’un projecte promogut per l’Ajuntament de Viladecans on fa protagonistes a l’alumnat com a part important de l’estalvi energètic, ensenyant-los a millorar els hàbits energètics i… Llegeix més»

I4 THE VERY HUNGRY CATTERPILLAR

Els i les alumnes d’I4 ja no són novells a l’hora de fer anglès. A diferència de l’any passat quan van començar l’escola, ara ja coneixen la rutina i cada setmana un “special helper” la porta a terme ajudat per la mestra però totalment en anglès. A través d’ella cada dia recollim i ens preparem per fer anglès un cop sentim la cançó que ens indica que és l’hora de “clean up” i quan està tot recollit comencem el dia contents amb la nostra “hello song”. Tot seguit, s’escull l’ajudant especial d’aquell dia que es penja la medalla i comença a saludar un per un la resta d’infants comprovant si han vingut i dient-los “good morning”. En tot això els ajuda molt com a eina digital la pdi on tenen les seves fotos i van arrossegant-les cap a “school” o “home”. Després d’això comprovem el temps que fa i quins estats d’ànim hi ha a l’aula. Sovint ens trobem amb infants que estan “happy” però de vegades hi ha algun “sleepy” o si fa molt de vent algun “surprised”.
Un cop acabem la rutina, és hora d’aprendre mitjançant algun conte o història. Aquest trimestre hem treballat amb “The very hungry catterpillar” d’Eric Carle. Gràcies a aquest conte hem après sobre el menjar, el cicle de la papallona i hem repassat els colors i els números.

A continuació comparteixo amb vosaltres alguns moments, gaudiu!

“ECO-BUFI”

Sabeu què és “l’Eco-bufi”?
El nostre alumnat de 4t ha creat un cotxe sostenible impulsat per energia eòlica: l’eco-bufi.
Aquest cotxe s’ha realitzat amb materials reciclats d’una forma competencial perquè a través d’aquesta activitat també treballem el text instructiu amb l’objectiu de poder crear-lo pas a pas.
Una… Llegeix més»