OFERTA INICIAL DE PLACES |
BAREM PROVISIONAL DE LA PREINSCRIPCIÓ |
AQUESTA SETMANA COM NO VAM PODER SORTIR UN DIA AL PATI PER HAVER PLOGUT, VAM DECIDIR FER LA CLASSE DE MATEMÀTIQUES DE MANERA DIFERENT… VAM PROVAR UN NOU BALANCÍ ON HAVÍEM DE CONCENTRAR-NOS PER FER EQUILIBRI…
DESPRÉS VAM FER UNA PETITA COMPETICIÓ FENT UN JOC D’AROS.… Llegeix més»
Dins del projecte dels Dinosaures, estem establint comparatives entre el nostre cos i el d’aquests animals. Després de veure com som per fora, quines parts s’assemblen i quines són diferents, ara toca veure com som per dins.
És per això que hem fet diferents activitats: hem portat al Jordi, el nostre esquelet, a la classe per tal de poder observar com és, hem utilitzat unes samarretes de realitat augmentada que permeten veure com és el cos per dins i finalment hem construït el nostre propi esquelet amb rotllos de paper de WC i de cuina. Ha estat una tarda molt profitosa!
A la classe d’Arquímedes hem viatjat, per una tarda, a l’època medieval i hem volgut fer alguns jocs que ens han fet sentir uns autèntics cavallers i cavalleresses. Com si fóssim en un torneig de l’època, hem fet varies proves on hem demostrat que estem… Llegeix més»
La classe d’I5 hem fet els personatges de la llegenda de Sant Jordi amb plastelina, som uns i unes artistes i ho podeu comprobar en aquestes fotos i en una petita representació de la llegenda.
Llegeix més»
Els/les alumnes de sisè gaudim quinzenalment de l’activitat de Batuescola a l’Ateneu de les Arts. Es tracta d’un projecte que forma part de l’àmbit artístic(àrea d’educació artística: música), on juntament amb un professor especialista s’introdueix als infants en el món dels ritmes de batuca fent… Llegeix més»
Cada dimarts a la tarda els infants de SEGON treballen per racons continguts matemàtics i de llengua. Treballar d’una manera tan lúdica i dinàmica per als infants fa que els seus aprenentatges siguin molt més significatius i competents!
S’ho passen molt bé!
Llegeix més»
Els nens i les nenes de tercer han guanyat el tercer premi en el concurs d’estalvi energètic.
Gaudiran d’una hora de pati.
Felicitats!!!
Els racons són un espai en el qual els i les alumnes treballen continguts en petit grup amb el suport de dues mestres a l’aula.
Aquesta setmana el treball realitzat ha estat el següent:
Activitat 1: Activitat “llegeix i comprèn” amb l’objectiu de fer els i les… Llegeix més»
Els i les alumnes de tercer continuen iniciant-se en l’handbol. A través de diferents jocs tractem de millorar la capacitat d’orientar-nos en l’espai respecte a nosaltres mateixos i els altres, la recepció, la passada, a més de la punteria en el llançament.
Llegeix més»
Avui hem començat a crear el nostre propi conte de Sant Jordi. Primer hem fet una pluja d’idees per pensar la història, després les hem escrit i per últim a plàstica hem creat el decorat pel nostre conte. Ens ha quedat xulíssim i hem col.laborat… Llegeix més»
El passat dilluns 22 de Març els infants de tercer vam anar a visitar el museu de la xocolata situat a Barcelona.
Primer vam fer la visita al museu. Després vam realitzar un taller amb xocolata, on vam fer un motlle i finalment, vam fer un… Llegeix més»
La Vella Quaresma ja fa dies que va marxar, deixant-nos com a regal d’acomiadament un kit de jardineria i llavors de julivert. Amb gran sorpresa, vam començar a tafanejar les eines que portava: pales, rastells, regadora, …Entre tots/es vam posar terra al test i a… Llegeix més»
Los juegos pueden proporcionar a los alumnos/as una práctica comunicativa natural con objetivos más amplios que los estrictamente lingüísticos. De esta forma y con la dinámica de utilizar un dado, nuestros alumnos/as trabajan la expresión escrita y la expresión oral sobre qué es lo que… Llegeix més»
Segueix-nos a Instagram!