ELS PRIMERS DIES D’ESCOLA A I 5

Aquí us deixo unes fotos de com van transcórrer els primers dies a l’escola. Van ser moments emocionants: de retrobada, d’enyorances, d’alegria i també de certes mandres,… Van tornar a aparèixer les parelles, trios i colles que van anar-se construint l’any passat, amb noves incorporacions ja que aquest curs som un més. Es nota que són els grans del cicle, es mouen per l’escola amb molta seguretat i quan surten al pati van ràpidament cap allà on volen jugar, sense dubtes.

Ara ja han passat uns dies i estem tots/es preparats/es per enfrontar aquest últim curs a Infantil.