TRASPLANTEM LES NOSTRES LLENTIES

Des de les aules SIEI de l’escola es proposen cada setmana diferents activitats i tallers que afavoreixen la vivència d’experiències significatives i funcionals pels alumnes. Un d’aquests és el taller de l’hort en el qual, a través del treball conjunt, aprenem a observar, conèixer i tenir cura de la terra i tot allò que ens ofereix.

Les fotos d’avui tenen a veure amb l’últim experiment que vàrem realitzar. Es tractava de col·locar unes llenties al fons d’un pot de vidre, cobrir-les amb cotó i remullar-lo amb aigua; aquest pot es va col·locar, després, a un lloc de la classe on li donés el sol. En pocs dies ens vàrem endur una sorpresa… a cada pot havia nascut una planta! A més a més, ens vàrem adonar que, dia rere dia, anaven creixent. Així doncs, l’altre dia vàrem decidir trasplantar aquestes plantes al nostre planter per tal que tinguessin més espai per a poder créixer.

Mireu quines cares d’orgull fan aquests jardiners macos.