MANIFESTACIÓ PEL CANVI CLIMÀTIC

Com ja us vam anunciar ahir seguim compartint testimonis gràfics d’aquesta marxa tan important i tan necessària per a tots i totes que ha organitzat la nostra escola.

Primer us volem compartir un enllaç on podeu veure el vídeo que va publicar l’Ajuntament de Viladecans:

EL FUTUR DE LA TERRA ÉS A LES NOSTRES MANS

També volem ensenyar-vos el vídeo on es mostren els manifests de les diferents escoles que vam participar en la manifestació:

Per poder visualitzar el vídeo des d’un dispositiu mòbil, cliqueu al símbol que apareix a la part superior dreta i l’obrirà en una finestra nova. Disculpeu les molèsties.