LA NOSTRA PERERA

Els alumnes de tercer A fa unes setmanes vam anar de visita a l’hort.

Quan vam veure la nostra estimada perera, arbre al qual hem apadrinat, vam observar que dia rere dia estava més trista i pansida i vam pensar que cuidar-la seria molt bona opció.

Fa unes setmanes una de les àvies que treballa a l’hort ens va fer una visita i ens va explicar com havíem de cuidar-la.

A més des de l’assignatura de plàstica hem dissenyat i construït un espantaocells i ens ha quedat xulíssim.

Per acabar de rematar el nostre petit projecte hem plantat unes flors amb l’ajuda d’una de les mares de la classe i així hem pogut guarnir els voltants de la perera i donar-li una mica de vida i alegria!

Els alumnes de tercer A