SETMANA CULTURAL

PRIMER DIA

Aquesta setmana comencen les nostres Jornades Culturals centrades en l’esport, el nostre tema d’escola.

Una setmana per continuar treballant els valors de l’esport, tant els individuals (esforç, superació, disciplina…) com els socials (cooperació, respecte, amistat, treball en equip…)

El dia d’ahir va iniciar-se amb l’acte d’inauguració organitzat pel grup de 3rA. Tots i totes vam poder gaudir plegats de música i balls.

A la tarda van ser les famílies dels més grans les convidades a practicar esport. Ens encanta veure-us-hi participar en les nostres activitats. L’escola la formem tots i totes!!!