Moodle (Entorn Virtual d’Aprenentage)

Què és Moodle?

És la nostra plataforma digital de treball diari i Entorn Virtual d’Aprenentatge. Totes les famílies i alumnes del centre disposeu d’un usuari i contrasenya per accedir a la plataforma.

Que puc fer en la plataforma?

Dins de la plataforma teniu accés als cursos del Moodle dels vostres fills/es, on podreu trobar recursos, activitats, deures, fitxes, … de cada matèria i grup.

Qüestions importants:

• Podeu modificar la foto de perfil un cop accediu (foto tipus DNI).
  • Mantenir la vostra contrasenya en secret.
  • Recordeu que el sistema distingeix entre majúscules i minúscules.

Vols saber més sobre el Moodle?

Entra al curs d’ajuda que tenim preparat

Si detecteu cap error o teniu problemes per accedir-hi, comuniqueu-ho al correu corporatiu del tutor/a del vostre fill/a (@escolabernatdesclot.cat) o al correu de l’escola: a8034837@xtec.cat

Esperem que aquest nou servei que us oferim us sigui útil per poder fer un millor seguiment dels estudis dels vostres fills, us ajudi a implicar-vos en el seu progrés, millori la comunicació amb l’escola i, en definitiva, faci del Bernat Desclot un centre cada dia més obert i transparent.