I TU, D’ON VENS? ENS EXPLIQUEM L’EXPOSICIÓ

Ja fa dies que a l’escola tothom treballa amb un objectiu comú: muntar l’exposició UNESCO. O el que és el mateix, mostrar als altres una part del treball que s’ha generat a les aules arrel d’una provocació inicial en forma de pregunta: I TU, D’ON VENS?

Enguany, i per alegria de tothom, l’exposició resta oberta a les visites de familiars i amics. Però els primers que l’han pogut conèixer a fons han estat els nens i les nenes de l’escola, que en grups de totes les edats, han recorregut l’exposició tot explicant la seva part de la feina i escoltant el que els altres els volien fer saber.

Les imatges ens expliquen aquests moment d’estar junts, compartir i fer escola, que tant de temps hem anhelat.

I TU, D’ON VENS? ENS EXPLIQUEM L’EXPOSICIÓ

ATUREU LA GUERRA

Aquest dijous famílies, mestres i alumnes ens hem trobat després de classe per expressar el nostre rebuig a la guerra, donar el nostre suport a totes les persones que la estan patint, ja siguin russes o ucraïneses, i recollir diners per enviar ajuda als infants d’Ucraïna. Juntes hem llegit el manifest de les escoles associades de la UNESCO al qual ens hem adherit per expressar la nostra repulsa a aquesta guerra i a totes les altres que actualment assetgen el nostre planeta.

En paral·lel, el claustre de mestres està treballant com afrontar els sentiments d’incertesa, por i tristesa que genera una situació com aquesta. Ara com sempre, lluitem per implementar els valors de la cultura de la pau a l’aula; és en aquests moments que hem de reflexionar entorn quines relacions establim amb els altres i millorar la nostra manera d’encarar els conflictes personals.

MANIFEST DE LES ESCOLES ASSOCIADES DE LA UNESCO

ENDAVANT AMB EL SEGON TRIMESTRE!

Sabíem que aquest no seria un trimestre convencional. De fet ja fa dos cursos que la situació ha posat en joc la capacitat d’adaptació de tots plegats. Però tot i les dificultats, les famílies, els infants i les mestres estem fent tot el possible per tirar endavant. Durant aquests primers dies de gener a l’escola hem tingut un funcionament diferent, gairebé estrambòtic; amb mestres substituts, grups confinats, classes amb poca assistència, alumnes a casa connectats i alhora alumnes a l’aula… però les ganes de fer, d’aprendre i també de jugar ens han mantingut per sobre d’aquestes dificultats.

Us volem compartir unes imatges de la vida estranya d’aquests primers dies. Endavant amb els segon trimestre!

 

 

Delegades i delegats

El passat dimarts 2 de novembre vam celebrar la primera reunió de delegades i delegats d’aquest curs. De nou, el fet de trobar-nos va ser una experiència molt gratificant. Dues persones de cada grup van venir a la reunió per… Llegeix més»

L’EMOCIÓ D’APRENDRE A L’ESCOLA

El curs ha començat amb molta activitat. L’escola ofereix moments de treball en grup, en parella, de reflexió individual, de joc a l’aire lliure… teniem tantes ganes de retrobar-nos, que cada estona junts és viscuda com una oportunitat única. Mica a mica us anirem informant dels projectes que han començat a néixer a totes les aules.


Benvolgudes Famílies, ja hi tornem a ser!

Esperem que hagueu gaudit molt de l’estiu i que puguem compartir aquest nou curs.
Fa dies que l’equip de mestres ja som  per l’escola preparant el nou curs,  amb il·lusió i ganes.

De moment aquí teniu la… Llegeix més»

HEM ACABAT EL CURS AMB LA CANTATA “L’ESTRELLA QUE VOLIA TENIR CUA”

Aquest curs no hem pogut celebrar el tradicional concert de final de curs. Però l’hem treballat amb la mateixa il·lusió de sempre i aquí teniu en format vídeo el que hauríem volgut viure plegats.

Esperem que aquest vídeo us arribi al cor i el gaudiu en família.

La cantata l’Estrella que volia tenir cua es va composar a partir d’un conte d’en Jaume Cela per celebrar la seva jubilació. Aquest curs els alumnes de sisè l’han interpretat davant dels petits a través de contes dansats. Tota l’escola n’ha treballat les cançons amb les mestres de música i estem molt satisfetes del recull que n’ha quedat de tot plegat.

L’ESTRELLA QUE VOLIA TENIR CUA