Recollida de material i retorn llibres socialitzats (amb cita prèvia)

La setmana vinent repartirem els butlletins de notes, el pla personalitzat d’estiu i el material que l’alumnat encara té al centre i que no necessitarà el curs vinent.

A partir de 3r també recollirem els llibres socialitzats i les llibretes que es reutilitzaran el curs vinent (consulteu els detalls al correu que heu rebut).

Mesures de seguretat:

Només pot venir una persona per família. A partir de 3r, el propi alumne.

Cal portar mascareta per entrar i netejar-se les mans amb gel hidroalcohòlic que trobareu a l’entrada.

Cal venir molt puntualment a l’hora que se us assigni (ni abans ni després) i entrar només el temps necessari per recollir el material i prou.

Si us heu d’esperar, ho haureu de fer a fora de l’edifici mantenint la distància de seguretat.

Si feu venir algú a recollir el material per vosaltres, cal que aviseu a la tutora.

No vingueu si presenteu símptomes de Covid-19, heu estat positiu els darrers 14 dies o heu estat en contacte amb persones que han donat positiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *