A INFANTIL TREBALLEM ELS DRETS DELS INFANTS

El divendres 20 de novembre es celebra el Dia Internacional de la Infància i l’Adolescència i a l’escola s’ha fet ressò d’aquesta diada, preparant conjuntament amb l’Ajuntament activitats per tots els nens i nenes dels diferents cicles.

Els alumnes d’Educació Infantil van preparar la cançó “Contents” del grup Embauka’t per anar-la a cantar i ballar a la plaça que tots coneixen com la de “l’skate” i que ara ja té nom i es diu Plaça dels Drets de la Infància i Adolescència.

Els Artistes de P4 hi van anar el dilluns a la tarda tot passejant i allí els esperava el Francesc, l’alcalde, juntament amb la Maite, regidora de Cultura, i la Laia. Amb molta simpatia van estar parlant amb ells explicant el perquè del nom de la plaça, els van ensenyar el rètol i fins i tot van ballar i cantar tots junts.

Els Savis de P5 hi van anar el dimecres al matí i els Espavilats de P3, el dimecres a la tarda. Tots ells van ballar amb molt ritme, però a més a més, els esperaven la Laia i el Cristian, l’artista que ha decorat les rampes del parc amb una visió diferent de la llegenda de Sant Jordi. Els va explicar que viu al Palau però és de Colòmbia i la seva afició pel món del patinatge va començar quan als 10 anys, li van regalar un monopatí. Tot seguit els va fer una demostració de les seves habilitats patinant.

A tots els agraïm molt l’estona que van compartir amb els nens i nenes d’Infantil.