Sortides i Colònies

L’escola organitza diferents activitats i sortides  per tal de complementar els aprenentatges dels alumnes.

Cada nivell realitza una sortida trimestral fora del municipi relacionada amb els continguts treballats a l’aula.

A més, els alumnes de les classes de P5, 2n i 4t realitzen conjuntament les colònies i els alumnes de 6è gaudeixen del viatge de fi de curs.

Relació d’algunes sortides del curs 18/19.

• Els alumnes de P3 van visitar el Drac de Vilanova com a cloenda del seu projecte del nom de la classe.

• La classe del pirates de P4 van visitar el Museu Marítim de Barcelona i van realitzar un taller per tal de conèixer més aquests personatges.

• Els pingüins de P5 van visitar el Zoo de Barcelona per saber més dades de la vida d’aquests animals.

• Les classes de 1r i 2n han realitzat una sortida de natura a Can Grau per passar un dia lúdic amb tots els companys i conèixer la flora i fauna del Garraf.

• Els alumnes de 3r han visitat Les Coves de Font Major per completar els seus coneixements sobre la Prehistòria.

• Les classes de 4rt s’han desplaçat a la Tarragona Romana per tal d’ampliar els continguts sobre L’edat Antiga.

• La visita al Museu Pau Casals i l’assistència a un Concert de música ha servit als alumnes de 5è per tancar el projecte “Treballem un artista: Pau Casals”.

• Les classes de sisè han visitat La Pedrera per completar els el projecte “Treballem un artista: Antoni Gaudí”.