Xerrada amb ex alumnes

A la classe de sisè A, aprofitant que ha estat el període de preinscripció per anar el curs vinent a l’institut, van parlar sobre aquest tema.

Sorgiren inquietuds i també dubtes i entre tots i totes van decidir convidar al germà de l’Aurora i a la germana del Brahim, ex alumnes de l’Aragai i ara estudiants de dos instituts de Vilanova.

Van passar una tarda plegats, responent a totes les preguntes que els van fer i donant consells.

Des d’aquí els volem agrair la seva participació i a la vegada felicitar-los, ja que ho van fer súper bé!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *