Projecte “Parelles Lingüístiques”

Per tal de treballar d’una manera més dinàmica i pràctica l’expressió oral, l’escola enceta el projecte “Parelles lingüístiques”. Cada setmana es farà una proposta de temàtica variada per aprofundir en el coneixement de vocabulari o expressions concretes a través de diàlegs entre companys i companyes.

Aquesta setmana, els diferents cursos han fet la primera sessió i la resposta ha estat molt positiva. Han parlat sobre què han fet durant les vacances, el què han celebrat o el regal que més els ha agradat dels que han rebut.

A través d’aquesta activitat, els alumnes poden conèixer-se millor i, d’aquesta manera, consolidar vincles i un bon clima de treball i de convivència.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *