NEW YORK PROJECT AND PRESENTATIONS

Aquests darrers dies estem fent presentacions de Nova York, en anglès. La idea és conèixer millor altres indrets del món i que siguin llocs de parla anglesa, per poder-ho lligar amb l’assignatura.

Han escollit una ciutat d’EEUU entre les tres classes. Hem visionat un vídeo de la ciutat. Per grups han escollit un lloc. En grups cooperatius han buscat la informació fent preguntes en anglès al Google Questions i han resumit la informació principal. Llavors cadascú s’ha preparat una part per a presentar en públic.

En pròximes setmanes hi haurà moltes més fotografies a la galeria.

Cliqueu sobre aquest títol per a veure’n la GALERIA DE FOTOSs