GUANYADORS/ES DEL CONCURS EXPRESSA’T

Felicitem als nostres alumnes: GENÍS MORALES, BRAIS ROSELLÓ i STEFANNI GAVIDI de 6è. de primària.

L’equip de BAIXBUS  ha escollit els 12 dibuixos per formar part del calendari de BAIXBUS 2021.

Dins dels escollits es troben els dibuixos de la nostra escola:

• BANNANIS de 6è B, autor: Genís Morales Vives
  • ESTRELLA de 6è C, autora: Stefanni Gavidi
  • THEGREFG DE 6è C, autor: Brais Roselló Ferriz

El dia 17 de desembre està previst publicar tots els dibuixos al web Expressa’t i fer especial esment dels 12 escollits. Sempre es farà amb el pseudònim del dibuix, en cap cas amb el nom real de l’autor.

Us recordem que els autors dels dibuixos escollits rebran com a reconeixement el seu propi dibuix transformat en llenç de 50 cm X 40 cm, a partir del 8 de gener de 2021.

Al mateix temps es rebrà un collage amb tots els dibuixos per a cada classe participant.