Jocs Nadalencs 2020

Aquesta setmana hem celebrat els jocs Nadalencs, que com cada any organitza l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui. Degut a les mesures excepcionals, els hem fet a l’escola. Durant les hores d’Educació Física hem participat en jocs i activitats relacionades amb les festes de Nadal. Junts hem gaudit molt i la diversió ha estat assegurada.

Aquest 2020, “més campions que mai”.

Teniu totes les fotos penjades clicant a sobre de la següent imatge.

Hàbits saludables al Gaudí

A l’escola considerem que els bons hàbits alimentaris i gaudir d’una bona salut és fonamental per al nostre dia a dia. És per això que treballem i ens involucrem en els hàbits dels nostres alumnes i promocionem tot tipus d’activitats i iniciatives per promoure la salut.

Ja fa uns anys que l’escola participa en el Programa Pla de consum de fruites i verdures a les escoles que ofereix el Departament d’Agricultura, Pesca, ramaderia i Alimentació amb la col·laboració dels departaments de Salut i Educació.

Aquesta setmana, juntament amb la fruita del mes, ens ha arribat una bosseta de mandarines per a cada infant. Estem molt agraïts amb el detall, els alumnes han marxat de l’escola molt contents amb la seva bosseta.

Aquí us deixem un recull fotogràfic de l’entrega de les bossetes.