Benvolgudes famílies, nenes i nens!
Ens estrenem amb la primera sortida del curs!
De bon matí, hem agafat l’autocar, camí a Can Rossell. En arribar, hem aprofitat l’espai de taules per esmorzar i agafar energia per poder dur a terme les diferents activitats que ens han proposat.
Més tard, hem jugat a fer de meteorits i ens hem agrupat segons ens deien les persones encarregades de portar les activitats.
Ha arribat el moment de buscar informació! Llavors, ens han posat música i havíem d’anar corrents a buscar paperets amb diferents dades sobre els planetes. Quan hem recollit tots els papers, hem posat en comú aquesta informació per tal de poder omplir la graella amb les diferents dades.
En acabat, hem fet 3 grups i hem obert un sobre amb diferents pistes i les havíem d’anar fent.
Hem dinat i hem continuat jugant amb les pistes que ens havien donat.
Finalment, hem fet una foto de grup i hem pujat a l’autocar per tornar cap a l’escola!
Hem gaudit molt del dia i hem aprofitat per compartir estones molt divertides entre les alumnes i els alumnes de 3r i de 4t!


