Pasqua

Pasqua a Infantil
Amb l’arribada de la Pasqua a infantil hem fet unes activitats molt divertides: Minimons, vam preparar unes mones boníssimes i a I5 vam buscar ous amb l’ajuda de Mr Gorila.

Pasqua de fotos fotos

Olimpiadas 2024

Quart ha participat a les Olimpiades a l’estadi Pilar Pons amb altres centres de Cornellà. Hem saltat, ballat, hem corregut, hem fet circuits i relleus,… i sobretot hem jugat molt. Ens ho hem passat d’allò més bé!

Disseny

Robots a l’escola

Durant tot el segon trimestre hem treballat la robòtica i la programació amb els Robots i Plaques ED1 del Citilab. Primer hem après com programar els diferents sensors de les plaques, hem montat el robot i estem aprenent a programar-lo perquè realitzi diferents tasques. Ens… Llegeix més»

Sensibilització a l’esport

El passat divendres vam realitzar un taller de Sensibilització a l’esport. Ens hem posat a la pell d’esportistes amb diversitat funcional. Hem practicat hockey sobre patinets, fútbol per cecs, volei sentats i bàsquet en cadira de rodes. Ha sigut molt xulo!

Llegeix més»

Museu egipci

Cicle Mitjà ha visitat el Museu Egipci per seguir aprenent sobre el seu projecte. Hem vist mòmies, sarcòfags, estàtues, geroglífics… I també hem fet un taller de momificació i geroglífics. Ha sigut molt interessant!!!

Museu egipci

Carnestoltes

Setmana de Rauxa i Festa!!! Gran festa de Carnestoltes a l’escola. Moltes disfresses i ballaruca. Una magnífica rua plena de historia, romanes i romans, deus i deesses, prínceps i princeses, prehistòriques i prehistòrics, egipcies i egipcis i vikings i viquingues. Què bé ens ho hem… Llegeix més»

CosmoCaixa