REPRESENTACIÓ TEATRAL SANT JORDI 2019

UN DRAC TERRIBLE

El passat 23 d’Abril els alumnes de 5è B van representar la llegenda de Sant Jordi a través d’una obra de teatre adaptada per Adelaia Frías.

Un obra que no va deixar a ningú indiferent, ja que el príncep no arriba amb una espasa, sinó amb un llibre per salvar al poble del ferotge drac. Aconseguint així, que al drac mostri interès pels llibres i aconsegueixi tornar a casa.

Amb motiu d’agraïment el drac li acaba regalant al cavaller Jordi una rosa vermella representant el cor d’un drac. I d’aquesta manera fomentar el gust per la lectura a tot el poble.

Aquí podeu trobar algunes fotos.

En aquest enllaç trobareu el vídeo.

Els alumnes de 5è B i la seva tutora, Alba.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *