LA CAIXA DE SONS. UN MAGAZINE DELS ALUMNES DE 5è A

Els alumnes de 5è han treballat durant tot el curs la ràdio escolar. A part de fer programes setmanals al pati i preparar les entrades matinals a l’escola, els nens i nenes de 5è han treballat molt dur per preparar un magazine ple de sorpreses com “la caixa de sons” a on parlen d’animals, entrevisten a un àrbitre i un jugador de futbol, a uns nois de 15 anys que tenen una productora de cinema, a un grup de música que es diu “El Gnomo del metro” o expliquen com cuinar un pastís molt original. Ha estat un treball molt intens en el que hem aprés moltes coses! Esperem que us agradi!

Properament el magazine dels alumnes de 5èB…

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *