Projecte Hort escola Àngel Guimerà

El Projecte hort és un projecte que s’organitza al voltant dels alumnes de 3r però del que participaran  tots els alumnes del centre, ja sigui fent cartells del què plantem, fent l’espantaocells, regant, collint…

En aquest moment les nenes i nens de 3r hem començat a preparar el nostre hort.

Volem ser uns pagesos i pageses que sàpiguen treballar i treure profit de la terra i poder cultivar-la per treure productes que ens ajudin a aprendre a tenir una alimentació saludable.

Per poder fer-ho hem hagut de fer molts passos.

A l’escola teníem l’espai destinat a l’hort  i uns palots però no teníem gaire clar què fer amb ells.

Per això vam pensar que primer havíem de preparar-nos i buscar informació.

En aquest procés internet ens va ajudar, però sobretot hem d’agrair el tracte i ajuda que hem rebut del Sr Pàmies i la Sra  Maria Banyeres. Tots dos ens han facilitat informació clau per saber com preparar la terra, què plantar i com cuidar-ho,  i la Maria també ha participat  fent-nos ser dissenyadors i treballadors per estructurar l’hort i ensenyant-nos  com fer planter utilitzant recipients reciclats.

Aquí us deixem unes fotografies que mostren els primer passos que hem fet.

Més endavant, en nous articles us anirem ensenyant els progressos.