ACTIVITAT IMPORTANT PER REALITZAR TOTES LES FAMILIES DE L’ESCOLA!

Bona tarda a tots i totes,

Degut a que l’equip de mestres hem detectat que algunes famílies teniu dificultats a l’hora d’enviar respostes de les activitats del bloc per correu electrònic, hem pensat en mostrar-vos com es fa a través d’aquest tutorial.

És important que tothom realitzi aquesta activitat que es mostra al vídeo, d’aquesta manera sabrem que heu après a fer-ho i el correu ens resultarà una eina molt útil no solament perquè l’alumnat faci arribar les activitats als mestres, sinó per a què també ens serveixi a l’escola i famílies com a canal de comunicació.

Després de veure el vídeo tots i totes haureu d’intentar enviar un correu electrònic:

1. Adreça (PARA) : jfortuno@xtec.cat
  2. Assumpte: PROVA CORREU ELECTRÒNIC
  3. TEXT: BON DIA JENNY, SÓC (NOM ALUMNE O FAMILIA EN CAS DE MÉS D’UN GERMÀ).
  4. Adjuntem una foto (pot ser un selfie de l’alumne, foto família o qualsevol imatge)

Moltes gràcies per la vostra paciència i implicació!

Un cop m’envieu la tasca encomanda us respondré el correu. Si algú no aconsegueix fer-ho, comenteu al bloc d’aquesta publicació i ens posarem en contacte amb vosaltres per ajudar-vos.

Una abraçada

(L’equip docent de l’Àngel Guimerà)

ENLLAÇ VIDEO TUTORIAL