Preinscripció i matrícula

10.06.2022  NOU!

Llista d’admesos : Relació d’alumnes admesos en el centre.

Llista de espera: Relació d’alumnes que no han estat admesos però poden ser cridats en ocasió de vacant

Llista de preinscrits : Relació d’alumnes que han fet preinscripció a l’Escola Amadeu Vives amb el centre al qual han estat assignats.

09.06.2022

OFERTA DEFINITIVA DE PLACES:

11.05.2022

LLISTAT AMB BAREM ORDENAT

Llista de sol·licituds per a l’assignació de places. En aquest cas, la llista ja no s’ordena alfabèticament, sinó tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys. El proper 10 de juny es publica la llista d’alumnes admesos al centre i també la llista d’espera.

09.05.2022

NÚMERO DE DESEMPAT:  1013

03.05.2022

LLISTAT  AMB BAREM RESOLTES LES RECLAMACIONS

21.04.2022

LLISTAT  AMB PUNTUACIÓ PROVISIONAL

A partir de demà, dia 22 d’abril a les 09.00 h es podrà presentar reclamacions. Es pot presentar des de l’enllaç accessible en la consulta individual de resultats (OVT) o des de l’enllaç que hi ha a la pàgina web preinscripció.gencat.cat. En aquest cas, el de la web, cal triar l’enllaç en funció del tipus de sol·licitud presentada. Si es va presentar la sol·licitud electrònica, caldrà identificar-se electrònicament. Tingueu en compte que, si no fos possible presentar la reclamació en línia, per causes tècniques, sempre es pot acceptar una reclamació en paper (tot i que, evidentment, no constarà en l’expedient electrònic).

WEB D’INFORMACIÓ DE LA GENERALITAT:

El web preinscripcio.gencat.cat permetrà donar suport en la tramitació telemàtica de la preinscripció.
Dates per a la presentació de sol·licituds del procés de preinscripció per al curs escolar 2022-2023:
  • Educació infantil de segon cicle i educació primària: del 7 al 21 de març de 2022
    • La presentació de sol·licitud s’ha de fer telemàticament al web del Departament d’Educació
    • Si necessiteu ajuda podeu concertar cita en el calendari de cita prèvia de l’escola
    • Horaris d’atenció telefònica:  de dilluns a divendres, de 9,00 a 13,30 i de 15,00 a 16,30 hores.

JORNADES DE PORTES OBERTES

Seguint les orientacions del departament d’Educació apostem pel format telemàtic, però oferim la possibilitat de fer un parell de sessions presencials de curta durada limitades poques persones  i recomanant una persona per família i sense la presència d’infants.

PRESENCIALS:  22 i 23 de febrer de 2022 a les 17 hores.

FORMAT TELEMÀTIC: 24 de febrer a les 17 hores.

Si no heu pogut assistir a les jornades aquí teniu la presentació