L’alumnat de 6è participa a la jornada “100tífiques” (Dones i nenes en ciència)

Aquest 11 de febrer, coincidint amb el “Dia Internacional de les dones i les nenes en la ciència”, l’alumnat de 6è ha participat en “100tífiques”, una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Al llarg d’aquesta jornada es van oferir més de 150 xerrades divulgatives simultànies per part de més de 180 investigadores del món de l’empresa i de centres de recerca i universitats (“100tífiques”) en 100 escoles de Catalunya, mobilitzant més de 15.000 alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO.

L’objectiu fonamental és el de fomentar l’impuls de vocacions científiques i/o emprenedores entre les nenes.

L’alumnat de 6è de la nostra escola ha tingut l’oportunitat d’assistir a una xerrada telemàtica amb l’Ana Bosque, enginyera informàtica de la multinacional tecnològica HP, que ens ha explicat moltes coses de la seva feina i la seva vida com a científica, a més de respondre les moltes preguntes que teníem per fer-li.

Li volem agrair a la nostra científica el temps que ens ha dedicat i com ha sabut connectar amb nosaltres. Ha estat una activitat molt interessant!