CELEBREM SANTA CECÍLIA… AMB LA SETMANA DE LA MÚSICA !!!

Els darrers dies hem celebrat Santa Cecília d’una forma ben especial, gaudint de la Setmana de la Música amb múltiples activitats que ens han fet disfrutar al màxim d’aquest llenguatge universal que ens dóna tanta vida!

Gràcies a la col·laboració de tota la comunitat i de les famílies, hem pogut veure la importància de la música a les nostres vides amb l’exposició de fotografies. A més, tota l’escola ha pogut experimentar amb el piano que hi havia al hall de l’entrada.

L’alumnat de 2n ha realitzat el taller d’harmònica a càrrec de Sergi Raya, autor del llibre Harmonicus, un mètode per aprendre a tocar l’harmònica que els infants començaran aquest curs.

Audicions i concerts  interns realitzats pels propis alumnes, com els de flauta, el conte del foc i el jaguar… Ens han fet gaudir del plaer de l’escolta i de conèixer diferents instruments. A més, hem tingut la col·laboració de molts músics de dins i fora de la comunitat de l’escola, tant de petits com de grans, amb concerts a l’hora del pati, a les entrades i sortides… Alumnes que ens han fet un petit tast del seu instrument, Els Triple Malta, el cor Scherzo, l’Albetucada, el Baris Biktim tocant el qanun i la Clara Colom, integrant del grup Roba Estesa amb el seu acordió!

I… per acabar la Setmana de la Música, la cirereta del pastís… La tradicional Cantada de Santa Cecília! Hem passat uns moments ple  d’emocions i música amb les cançons de tots els cursos i el cant comú, amb una bona sorpresa… L’estrena dels ukeleles com a instruments de la comunitat de grans!

Tots ens hem sentit uns ARTISTES !!

A més, com cada any, al menjador és tradició fer el cartell de Santa Cecilia. Enguany els artistes han estat: Mar Vizcarro, Mariana Perea i David Vaquero de 6è i Hugo Rodriguez de 3er amb el suport de la Silvia.

Tot plegat ha estat una setmana fantàstica. Clicant a la imatge podreu veure un bon recull d’imatges!!

Gràcies a tots per fer-ho possible!