GEP: Imatges i eslògans per anunciar el Cros solidari

L’alumnat de 5è i 6è ha engegat un projecte en el marc del Programa GEP (Generació Plurilingüe) en què treballen des de la perspectiva del sector publicitari per dissenyar cartells que anunciaran la pròxima edició del Cros Solidari de l’escola.

En el projecte es fa servir l’anglès com a llengua vehicular i hi té una importància cabdal l’ús de les noves tecnologies i el treball cooperatiu. El poder comunicatiu de la imatge, així com el procés d’indagació existent darrere un eslògan, són pilars fonamentals en aquest procés.