Somnis

Benvolgudes famílies,

Alumn@es, mares, pares, mestr@es, tots vam somiar el que volem per l’Escola. Un grup de voluntaris han fet la feixuga tasca de classificar-los tots, i ara anem a iniciar la següent fase.

Treballarem 2 grans blocs; Infraestructures i Aprenentatge.

Dins de cada bloc es poden fer comissions per treballar diferents somnis, però el que necessitem, és molta gent disposada a treballar amb il·lusió per tal que aquests es facin realitat. La seva tasca serà escollir i prioritzar els projectes que estan en aquestes categories, i impulsar-los per tal de que, poc a poc, i cada cop més, la nostra escola sigui millor.

No dubtis i apunta’t a algun d’aquests grups, no serà molta feina, i l’Escola serà cada cop més al teu gust, més teva.

Escull a quin grup vols participar i

Necessites més informació? t’informarem a amipa.alberichicasas@gmail.com i a l’oficina de l’AMIPA.