Festa dels Avis

Com cada any celebrarem la Festa dels Avis que es farà el dia 13 de juny. Aquesta festa és per agrair als avis/es de l’escola la seva dedicació als nostres fills/es.  Els avis/es dels socis de l’AMIPA estan convidats a berenar. Si no sou socis podeu passar per l’oficina de l’AMIPA a comprar tiquets per aquesta festa (preu: 2,50€ per avi/a).

Els avis/es han d’estar al gimnàs de l’escola a les 16,45h, ja que a les 17h, molt puntual, començarà el concert que ens oferiran les corals de l’escola. Recordeu que el berenar és únicament pels avis/es i que aquesta estona han de poder estar tranquils, sense que s’hagin de fer càrrec dels nens i nenes.

Cal que retorneu la butlleta (que trobareu aquí en pdf) abans del dia 7 de juny. Per qüestions organitzatives no podran participar a la festa els avis/es que no estiguin inscrits

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Font: AMIPA