Circular d’extraescolars

Circular als pares i mares de l’escola i d’extraescolars (26-10-2015)

A partir de dilluns dia 26 de octubre, els pares i/o mares que no hagin lliurat els papers de les extraescolars no podran deixar els nens i/o nenes a les activitats.

Els monitors recolliran els nens i nenes a les classes i passaran llista. Quan arribin al lloc on es desenvolupa l’activitat tornaran a fer recompte de nens i nenes.

Els pares durant les extraescolars no poden estar per dins de l’edifici de l’escola.
Els pares/mares 10 minuts abans de que acabin les activitats han d’accedir a l’escola per la porta del Poliesportiu. Tots els nens i nenes seran lliurats als seus pares al Poliesportiu facin l’activitat que facin.

Els monitors lliuraran els nens i nenes en mà als seus pares/mares.

Quan es realitzi l’activitat de basquet, es limitarà l’espai necessari del pati amb les pistes de basquet pel correcte desenvolupament de l’activitat. Aquest espai es d’ús exclusiu pels nens i nenes que fan basquet. Si us plau no ocupeu la pista.

En breu us informarem dels dies concrets per a retornar els petos de basquets.

Si us plau fem que entre tots i totes els nostres fills i filles puguin gaudir de les extraescolars.

Gràcies.
Josep Berengué