ALBERIKUS – Sortida Diumenge dia 07/10/2012

Una vegada iniciat el curs escolar, els Alberikus ens tornarem a calçar les botes per fer excursions per les nostres muntanyes. Pels qui us heu incorporat enguany a l’escola, sapigueu que els Alberikus som un grup de pares i mares que un diumenge al mes ens ajuntem per fer senderisme amb els nostres fills i filles.

Aquest mes proposem la següent sortida: ARBOLI – GALLICANT

Aquesta ruta ens portarà des d’Arbolí fins al poble abandonat de Gallicant, situat a un dels extrems de les muntanyes de Prades i des d’on es contemplen unes boniques vistes de Siurana i el Montsant. Aquest itinerari és d’uns 6 km. d’anada i tornada.

Cal portar roba i calçat adequat, també prou aigua i menjar per passar el matí. No cal que digueu si veniu o no, si us agrada la idea ens trobem a l’escola a les 9:00 hores. Pel camí farem un mos i a l’hora de dinar ja estarem de tornada a casa.

Si voleu rebre informació per correu electrònic i/o ens voleu fer propostes de possibles rutes, passeu-nos un correu a l’adreça somalberikus@gmail.com

La participació a les sortides que organitzem els Alberikus és voluntària. Cada persona assumeix per si mateixa risc i responsabilitat. En cap cas n’és responsable el grup de senderisme Alberikus. Els menors d’edat han d’anar, obligatòriament, acompanyats d’un adult.

Contacte: Jordi (676-004-396) – Pep (607-340-651)