Activat Alberich’16

Imatge de Josep M. Badia
Estem a la recta final del curs escolar i també de les extraescolars que organitza l’AMIPA de l’Alberich i Casas.

Per a que tots pugueu veure la feina feta durant tot el període escolar, us convidem a vindre i animar aquest dissabte 28 de maig als companys i amics que realitzen les diferents activitats d’extraescolars en la jornada de ActivatAlberich’16.

En la jornada de ActivatAlberich’16, veurem pel matí de 09:00h a 14:00h les activitats esportives de les diferents modalitats de futbol i basquet. Per la tarda a partir de les 18:00h les activitats artístiques.

Us hi esperem!!

AMIPA Alberich i Casas.