Materials i socialització curs 23-24

Benvolgudes famílies,

A continuació, trobareu els documents del material obligatori i la socialització per al curs 2023-2024, de l’educació bàsica referent a l’etapa de secundària (ESO).

Els llibres de text i lectura, de l’àmbit lingüístic, NO s’han de comprar, sempre i quan la família s’adhereixi al projecte de socialització de centre (en el cas que un alumne/a hagi de cursar 1r d’ESO, cal que la família aboni 80 € al número de compte del centre, adjunt al full de socialització, on faci constar el nom i cognom de l’alumne/a i el curs al qual està matriculat).

La resta d’alumnat que es matriculi per primera vegada al centre, ja sigui a 2n, 3r o 4t d’ESO, farà el pagament de la quota de socialització, corresponent (veure document per a cada curs).

LA SOCIALITZACIÓ, NOMÉS L’HA DE PAGAR L’ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ AL NOSTRE CENTRE (sigui quin sigui el curs que es matriculi). El pagament es fa un cop, durant tota l’etapa de l’ESO (1r, 2n, 3r i 4t).

Pel que fa a l’alumnat d’AA (d’aula d’acollida), d’AO (d’aula oberta) i l’alumnat que presenta NESE (Necessitats Específiques de Suport Educatiu. NEE (Necessitats Educatives Especials)), l’import íntegre de pagament és diferent a la resta d’alumnat (se li ha de restar -20 € de la quota íntegra de material que correspon a les llicències digitals).

• Clica a sobre de cada enllaç per obtenir més informació:

1r ESO: quota del material obligatori 130 € + socialització 80 € (ja que és el primer cop que es matriculen per cursar l’etapa de secundària).

2n ESO: quota del material obligatori 130 € + socialització 60 € (la socialització NOMÉS en el cas que sigui el primer cop que es matricula al centre).

3r ESO: quota del material obligatori 135 € + socialització 40 € (la socialització NOMÉS en el cas que sigui el primer cop que es matricula al centre).

4t ESO: quota del material obligatori 135 € + socialització 30 € (la socialització NOMÉS en el cas que sigui el primer cop que es matricula al centre).

Per qualsevol dubte, cal que la família es posi en contacte amb la coordinadora pedagògica del centre, trucant al telèfon següent: 977 70 11 37.

Ja tenim les cartes de Grècia

Els alumnes de 5è ja tenen les cartes dels seus amics per correspondència grecs. Estan molt il·lusionats i tenen moltes ganes de continuar amb el projecte l’any vinent.

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 50%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/*… Llegeix més»

Videotrucada amb Grècia

Els alumnes de 5è han conegut als seus amics per correspondència de Grècia. S’han presentat i han parlat de les seves aficions i de les coses que els agraden. Una forma molt divertida de practicar la llengua anglesa.

#gallery-2 {
margin: auto;
#gallery-2 .gallery-item {
float: left;