Informació a les famílies de Cicle Inicial

Benvolguts i benvolgudes,

Primer de tot esperem que tots estigueu bé davant aquesta situació nova que ens toca viure.

Durant aquests dies l’equip de mestres del cicle inicial enviarem diferents propostes d’activitats setmanals per tal que els alumnes puguin reforçar els continguts treballats durant aquest curs des de casa.

Dimecres de cada setmana penjarem al bloc de l’escola propostes d’activitats per fer durant la setmana.També podeu realitzar les activitats que veu rebre per correu electrònic.

Recordeu que les propostes són voluntàries i no seran avaluables, però que poden servir als vostres fills i filles per continuar treballant d’una manera més dinàmica. És important seguir una rutina, i mantenir- la en la mesura del possible. Establir un horari i escriure’l en un paper, pot ajudar a anticipar què passarà aquell dia.

A més d’aquestes recomanacions, estem a la vostra disposició per si necessiteu posar-vos en contacte amb nosaltres per qualsevol dubte que us pugui sorgir a l’hora de fer les feines. Ho podeu fer a través dels correus: primer  eagprimer@gmail.com  i per segon coordinacioinicial20@gmail.com.

Molts ànims a tothom.

Cordialment,            Mestres de Cicle Inicial.