SANT JORDI 2021

Aquesta setmana passada vam fer la precomanda de roses per Sant Jordi, com ja havíem informat via mail a través de les vostres delegades. MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!! Amb la col.laboració de tots i totes, s’han  venut 285 roses!!

RECORDATORI:
-P3, P4, P5, 1er i 2n: les roses es recolliran a la mateixa paradeta on es van reservar. Horari: estarem a partir de las 8.45h fins les 9.30h, de les 12h fins les 12.30h i per la tarda a partir de las 15h fins les 17h, o fins entregar totes les comandes.

-3er, 4t, 5è i 6è: s’entregaran en horari escolar de tarda a les classes, sortiran amb elles.

Som coneixedors que hi ha alumnes confinats. Els que tenen germans o germanes en altres classes els hi donarem, els que no ens posarem en contacte amb vosaltres per fer-les arribar el mateix dia.