ELS NOSTRES PRODUCTES

Per decidir quins productes vendríem, vam portar diferents propostes sempre relacionades amb el tema d’aquest any de l’escola “Ens comuniquem”. Primer vam fer una tria, ja que hi havia molts, votant tots i totes els/les membres de la Cooperativa. Un cop fet, hi havia deu productes amb els quals la Comissió Econòmica va fer un estudi de mercat amb els/les mestres de l’escola. Vam demanar quins sis productes comprarien i a quin preu els vendrien.

Posteriorment la Comissió Econòmica ens ho va presentar a la resta de membres i allà vam decidir triar aquests productes, basant-nos en l’estudi de mercat realitzat, per produir i vendre el proper dijous 23 de maig.