La classe de viatgem pels núvols us desitja un BON NADAL!

Els alumnes de 1r han gaudit molt realitzant una activitat solidària per a tota la comunitat educativa de l’escola. Tot sorgeix del projecte de classe “viatgem pels núvols” i del tema més concret “l’arc de Sant Martí”. Buscant informació, ens va aparèixer la cançó “Arc de Sant Martí ” del grup Filferro i ens va agradar tant, que vam voler cantar-la i fer un Arc de Sant Martí gegant per tota l’escola. L’objectiu és que tots els alumnes i famílies puguin penjar desitjos i aquests se’ls emporti, tal com diu la cançó, un raig de llum d’un sol radiant.

Podeu veure el vídeo fent clic aquí!