Creativitat i imaginació.

En aquesta nova pàgina podreu veure un recull de totes aquelles activitats que fan els alumnes de la nostre escola.

Des de l’escola volem fomentar la creativitat i imaginació dels nostres alumnes.

Mitjançant l’educació artística els alumnes a través dels seus sentits i les seves  percepcions comencen a conèixer i comprendre la realitat que els envolta. Tot allò que els nenes i nenes observen i experimenten esdevé la base per anar adquirint el coneixement d’ells mateixos, dels objectes, del llenguatge i de les emocions. Aquest llenguatge els dóna l’oportunitat de comunicar-se amb els altres i amb l’entorn.

El llenguatge plàstic és una de les manifestacions més espontànies per als infants. Esdevé una activitat fonamental lúdica en la qual els nens i nenes submergeixen les seves vivències i emocions.