Reunió de delegades i delegats de curs

Avui, per primer cop, hem participat en la reunió de delegades i delegats trimestral que es celebra a l’escola. Durant la setmana passada la vam estar preparant tot el grup: vam veure el vídeo del segon trimestre (uns quants cops, mai en tenim prou… ;)) i vam conversar sobre la vida d’aula i de l’escola… Cadascú, en un full, podia dibuixar alguna cosa que li hagués agradat, alguna cosa que no li hagués agradat o bé alguna cosa que li agradaria o que trobi a faltar a l’escola. Finalment, amb ajuda, vam escriure allò que haviem dibuixat. Absolutament tots els dibuixos eren en positiu: activitats que ens agraden de l’escola o de la classe. Les vam comentar en gran grup i les vam recollir en una llibreta i és el que el delegat i delegada dels Mapes han exposat en la reunió. En tornar de la trobada, ens han fet cinc cèntims d’allò que han dit els demés representants.