Fins aquí, la classe dels Avions!

Ja ha passat el primer curs a l’escola!!! Amb el grup, vam fer tancament d’aquests mesos plens d’experiències noves, recordant allò que ens ha agradat més. També vam recollir l’aula i vam preparar una caixa amb els jocs i coses que, entre tots i totes, vam decidir que volíem emportar-nos a P4. Els últims, han estat uns dies plens d’emocions, ja que hem acomiadat a l’alumnat de 6è amb qui hi havia una gran compenetració… els hi vam preparar una sorpresa que vam saber guardar en secret i tot!!!

Aquí teniu el recull del 3er trimestre, tot i que ja tindreu a les vostres mans les fotografies del curs, crec que el vídeo va bé per sintetitzar…

En aquesta última entrada del blog, m’agradaria donar-vos les gràcies a vosaltres, famílies, per la pinya que heu fet al llarg del curs i per la confiança dipositada en l’escola. GRÀCIES!!!

Us desitjo de tot cor que passeu molt bon estiu!!! Descanseu i carregueu la bateria per quan ens tornem a retrobar al setembre!