JOC DE PROVES: DESCOBRIM EL 1R CENTRE D’INTERÈS

Els nens i nenes de 5è hem començat el curs amb un repte molt engrescador. Com a tret de sortida del primer Centre d’Interès (CI) els/les mestres ens han proposat una mena de gimcana-joc de proves.

Hem hagut de resoldre per equips 5 proves/enigmes -propostes relacionades amb les intel•ligències múltiples- i la consigna era descobrir una CONTRASENYA. Aquesta contrasenya ens ha permès obrir una caixa on hi havia el títol del CI “Circulem amb seguretat” i un obsequi, el molt apreciat Carnet 25 (el permís de conducció segura escolar que tramita el nostre centre).

Aquest carnet serà compulsat i validat el dia de la pràctica final en un circuït viari que muntarem al pati de l’escola. Ha estat una activitat cooperativa, divertida i molt motivadora.