Festes

festes25desetembre@gmail.com

Al llarg del curs, l’AFA organitza algunes festes en estreta col·laboració amb l’escola:

Festa de la tardor o nadal     I     Festa de la primavera     I     Festa de final de curs

Tot i que amb variacions, el menú habitual es composa de música en viu, jocs per a l’alumnat, mostres d’algunes extraescolars i berenar col·lectiu, sovint a càrrec de cicle superior, que destina els ingressos al viatge de final de curs.

Durant el curs 2018/2019
  • El primer trimestre, hem organitzat una Festa Màgica per Nadal, amb activitats com un arbre dels desitjos i una exhibició de màgia.
  • El segon trimestre hem participat de la festa de Carnestoltes de l’escola contractant el grup musical Xiula per amenitzar la rauxa i la disbauxa pròpies de la data a tot l’alumnat de l’escola!
  • El tercer trimestre, a banda de jugar amb els jocs reciclats de Katacrak, hem transformat el pati de l’escola en un gran menjador on hem gaudit del tradicional Sopar en família i hem ballat i cantat tots plegats els hits amb els que ens han deleitat un grup de música genial i efímer, format per pares, mares i professorat de l’escola!

Què fan les persones que integren la comissió?
  • Trien els dies del calendari més adients per a celebrar les festes
  • Ideen el contingut de les mateixes buscant grups i activitats interessants per passar-ho bé!
  • Treballen intensament els dies de les festes per transformar el pati de l’escola
  • Es coordinen amb l’escola, amb els serveis d’infraestructures de l’Ajuntament i amb les comissions recaptadores de cicle superior per tal que les celebracions siguin un èxit!
Manquen persones voluntàries?

Si! Si vols formar part de la comissió més divertida, ja sigui en l’equip que idea els continguts, com en col·laboracions puntuals els dies de les festes, envia un correu electrònic a afa25desetembre@gmail.com i en parlem amb més detall!