Fem25!

fem25desetembre@gmail.com

Fem 25! és la comissió més social de l’AFA. S’encarrega d’organitzar activitats on totes les persones que integren les famílies associades hi són convidades!

Festa del bricolatge

Un diumenge a l’any, pares, mares, nens, nenes i equip docent ens trobem a l’escola per a passar una jornada divertida millorant les instal·lacions. Tasques de pintura, jardineria, bricolatge, reparacions..

Aquest any ha estat tot un èxit! Moltes gràcies a tothom! Animeu-vos a participar el curs vinent!

Comparsa de Carnestoltes

Aquest 2019, la nostra comparsa sobre el Mar de plàstic ha guanyat el 2n premi!!

La comissió es va estrenar el curs passat amb l’organització de la comparsa per la Rúa de Carnestoltes i va ser tot un èxit! La comparsa dedicada al 50è aniversari de l’escola va obtenir el 3r premi!!

Activitats per a familiars d’alumnat

Durant aquest curs, també està previst poder engegar alguna activitat extraescolar per a pares i mares, així com oferir diverses xerrades de suport pedagògic a les famílies.

Què fan les persones que integren la comissió?
  • El primer trimestre, es coordinen amb l’escola per adquirir el material, organitzar els equips necessaris per a poder fer el manteniment de les instal·lacions durant la Festa del Bricolatge i ens preparen el merescut vermut!
  • El segon trimestre és el més creatiu: ideen el tema de la comparsa de Carnestoltes, s’organitzen en comissions per cobrir les diferents àrees de treball (vestuari, maquillatge, coreografia, carrossa…) i gestionen les persones inscrites.
  • Durant tot el curs, atenen les propostes dels familiars per a poder oferir activitats del seu interès: cursos, tallers, xerrades…
Manquen persones voluntàries?

Si! Si vols formar part de la comissió, envia un correu electrònic a afa25desetembre@gmail.com i en parlem!